Eftermiddag......

 
 
 
                                        Oj vad trött jag är....gick och la' mig
 
                                        och somnade som en stock......jag
 
                                        har putsat ett fönster i lekrummet och
 
                                        har gjort rent persiennerna i sovrummet...
 
                                        så nu är det bara  fönsterna kvar att
 
                                       putsa.......
 
 
 
 
 
                                   Torkade äpplen på förmiddagen...
 
                                   med kanel på.....de ska jag ha på
 
                                   min filmjölk till frukost i morgon.....
 
 
 
 
 
                             Kycklinggryan med röd currypasta och
 
                             kokosmjölk......den blev såå god.........
 
                             Nu ska jag gå och putsa fönster....
 
                             Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0