Tisdag........

 
 
                                                 God Förmiddag.....
 
                              Ännu en solig och varm dag....jag njuter så
 
                              länge det varar.....för naturligtvis kommer detta
 
                             väder inte att fortsätta hela sommaren...….
 
 
 
 
 
                                    Min rostbiff som jag bjöd på i söndags
 
                                    den blev så saftig och god...….
 
 
 
 
 
                       Den vägde 1,7 kg …..och vi var 6 vuxna och två
 
                      barn som åt i söndags.....och det blev lite kött
 
                      över så i morse gjorde jag en gratäng för det
 
                      sista åt Erik och jag upp i söndagskväll...……..
 
                      så i dag blir det en upprepning av söndagens
 
                      middag...……………………
 
 
 
 
 
                               Syrenbusken som Goe sågade ner är nu
 
                               på "g" så förhoppningsvis får jag blommor
 
                              på den nästa år...……………..
 
 
 
 
 
                                                 kuvöshäng……………
 
 
                                 Nu blir det en Ludde promenad och lite
 
                                 senare en cykeltur.....Ha en bra dag...….
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0