Tisdag...........

 
 
                                        God morgon alla härliga vänner.....
 
 
                             Kaffet  i ugglekoppen är ur drucken och duschen
 
                             är avklarad.....första tvättmaskinen är snart klar
 
                             att hängas ut......vid 09.30 ska jag slänga mig
 
                             på cykeln till svärmor för att putsa hennes fönster...
 
                             och på väg hem lite handling för i dag ska jag rulla
 
                             köttbullar....för i morgon är det farmorsdag...och
 
                             den blir lite annorlunda än vanligt....måste ringa
 
                             Magnus först innan jag säger mera....och till helgen
 
                             har jag ett annat projekt som jag fram emot.........
 
                             oj vad pigg och alert jag känner mig i dag..........
 
 
                             Nu ska tvätten hängas ut......ha en bra dag.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0