Tillbakablick.........


 
 
                                           God Middag alla Vänner........
 
 
                           Den här bilden togs för ett år sedan i dag.......
 
                           då var tunnan fylld.....solen sken och Ella badade.......
 
 
 
 
 
 
                                 Det var fika på altan med klänning och
 
                                 solhatten på.....................
 
 
                                 I dag är inte tunnan fylld och det finns inga
 
                                 blommor i mina fönsterlådor ....jag som brukar
 
                                 vara så tidig med det men i år har jag varken
 
                                 haft tid....och ingen lust heller för den delen....
 
                                 det bara regnar ju hela tiden.....men till helgen
 
                                 har de lovat bättre väder ....hoppas hoppas.......
 
 
 
 
 
                                 Jag gick och funderade på vad jag skulle
 
                                 laga till middag i dag...och så kom jag på
 
                                 att Erik ville ha köttfärsbiffar........så då fick
 
                                 det bli köttfärsbiffar med grönpeppar i............
 
 
 
 
 
                                Till biffarna blev det grönpepparsås det
 
                                tyckte jag skulle passa i matlådorna till
 
                                Goe och Erik i morgon.......men så kom
 
                                jag på att Erik inte skulle komma hem i
 
                               kväll......så då blir det inte heller någon
 
                               matlåda........här ser du Erik vad du gick
 
                               miste om.........synd va...........................
 
 
                               Nu blir det en Ludde promenad i regnet.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0