Solig söndag...........

 

                                                              Härliga Söndag........
 
 
                                   Efter gårdagens tempo....tog jag sovmorgon i
 
                                   dag och gick upp 09.30.....och så gott som jag
 
                                   har sovit i natt har jag nog inte gjort på 25 år.....
 
 
 
 
 
                                Eriks kvällsmat klockan 21 i går kväll blev 3st
 
                                ikeas winerkorvar med bröd och olika tillbehör
 
                                på..............
 
                                Snart drar vi till svärmor en sväng och sedan
 
                                blir det en sväng både till Kumla och Örebro
 
                                för att handla.......I dag känner jag inte för att
 
                                laga mat så jag hoppas på att bli bjuden på
 
                               något.......vi får se vad det blir...............
 
 
                               Ha en bra dag..............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0