skitnatt......

 
                       God morgon Onsdag.......
 
                 Vilken skit natt jag har haft.........
 
                 Erik kom hem 00.20 från jobbet
 
                 och då skäller naturligtvis Ludde till
 
                 när han sätter nyckeln i låset.........
 
                 sedan vaknade jag 01,15 av att jag
 
                kände att jag hade lågt blodsocker och
 
               jag har dextrosol tabletter i nattduksbordet,
 
               så jag tog en men det hjälpte inte så jag tog
 
               en till....och den hjälpte inte heller....min säng
 
              var sjöblöt ....fy så här låg har jag aldrig varit.....
 
              det var bara att ta sig upp på darriga ben och
 
              börja äta.....mitt blodsocker var då 4.0..........
 
             knäckebröd med mycket kaviar blev det..........
 
            jag satt nog 45 min innan jag kunde lägga mig
 
           i en sjöblöt säng.....men nu dricker jag mitt kaffe
 
           och ska byta lakan .....en dusch ska jag också
 
           hinna med innan jag drar till stan..................
 
 
          Jag har fått en ny tablett för mitt blodsocker så att
 
          jag inte ska behöva ta så mycket insulin och det
 
         är nog den som gör att jag sjunker....det tar nog
 
         ett tag innan det stabiliserar sig........och jag vet
 
        hur mycket insulin jag behöver.................
 
 
        Ha en skön dag i solen........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0