Rabarberdricka......

 
 
                                                  Ja då är kväller igen....
 
 
                                 Det har varit en riktig skitdag i dag....jag har
 
                                 haft så ont i kroppen och varit trött.......och
 
                                 har inte gjort så mycket......men i kväll fick
 
                                 jag för mig att jag skulle göra rabarberdricka......
 
 
 
 
 
                                Jag har mycket rabarber så det var bara
 
                                att sätta igång...............
 
 
 
 
 
                                         Goe gillar rabarber dricka....................
 
 
 
 
 
                                      Den lilla flaskan är min....innehåller
                                
                                      Stevia.......
 
 
                                      Ja nu skulle ni se min diskbänk....igen
 
                                      är den full av disk......så nu ska jag diska
 
                                      samtidigt som jag lyssnar på Leif GW......
 
 
                                      Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0