Mat och Tomatleverans........

 
                     Ja vad blev det då för mat idag..........
 
 
 
 
 
                              Jo jag gjorde lite rensning i kyl och frys.......
 
                              och fick till denna och den var förvånads-
 
                              värd god......................
 
 
 
 
 
                                Jag hade pasta och köttfärssås i frysen... 
 
                                så stekte jag strimlad bacon...spetspaprika....
 
                                champinjoner och majskorn i en gryta och så
 
                                blandade jag allt tillsammans och la det i en
 
                                ugnsfast form och kryddade med oregano
 
                                och riven ost över.. så in i ugnen i en kvart .......
 
                                jättegott blev det........................
 
 
                                Nu har Fia varit här med veckans laddning
 
                                med tomater.....................och Ludde har
 
                                fått sin runda och det var betydligt skönare
 
                                att gå i dag...när det inte är så varmt.....men
 
                                tillräckligt varmt för ett dopp i tunnan som jag
 
                                nu ska ta..........................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0