Kväll................

 
 
                                                           God Kväll Måndag.......
 
 
                                  Jodå mina fönster på framsidan blev putsade
 
                                  och jag drog iväg till Blomsterlandet vid 15-
 
                                  tiden.....................
 
 
 
 
 
                                    Naturligtvis blev det en bukett med
 
                                    rosa rosor.......................
 
 
 
 
 
                                          Vita pelargoner och blå kant lobelia
 
                                           blev det i år..........................
 
 
 
 
 
                             I korgarna vid trappan blev det bara lobelia......
 
 
 
 
 
                                     Det här lilla trädet hade jag i kruka förra
 
                                     sommaren....men så planterade vi det
 
                                     i höstas......och jag trodde ärligt talat att
 
                                    det inte skulle klara vintern......men det gjorde det...
 
 
                                    I kväll är jag trött så det ska bli skönt att snart
 
                                   få krypa i säng...................Ha det gott..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0