Kväll..............

 
 
 
 
                                           God Kväll gott folk.........I den här sol-
 
                                           sängen tillbringade jag ett par timmar
 
                                           på förmiddagen........med en ljudbok
 
                                           i öronen  och en kopp kaffe ........jag
 
                                           ska inte klaga med det blev förbenat
 
                                           varmt.......men i morgon är jag på't
 
                                           igen för det vet ingen hur länge det
 
                                           här fina vädret håller i sig..........
 
 
 
 
 
                                               Ella åt 20 plättar och Theo åt 13 st......sedan
 
                                               blev det lek ute vid lekstugan...................
 
 
 
 
 
                                      Ella drog till lekparken där det var en
 
                                       massa barn......så det blev jag och
 
                                       Theo kvar.......
 
 
 
 
 
                                               Rosa hyacinter växer det i gräsmattan
 
                                               jättefina............................
 
 
 
 
 
                               Kolla in vilka fina tomatplantor de har dragit
 
                               upp från frö......och nu blommar de redan........
 
 
 
 
 
                                           Lite tid för plattan blev det också
 
                                           men den mesta tiden har vi varit
 
                                           ute.................................
 
 
                                         NU är det läggdags för jag blir trött
 
                                         av all frisk luft jag fått i dag................
 
                                       
 
 
 
 
 
 
 
                                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0