Kväll................

 
 
 
                                                            Söndagskväll.........
 
                                                          Lugnet har infunnit sig.........
 
 
 
 
                 
                                     Nu blev det lite ändrade planer så
 
                                     därför blev det en snabb lunch...........
 
 
 
 
 
                                      Är man hungrig så är allt gott..................
 
 
 
 
 
                                  Rusta hade fått in mina goa husbilsskor.........
 
                                  nu kan jag slänga mina gamla som jag har
 
                                  haft i många år.......jag som hatar att stå bar-
 
                                  fota i duscharna på campingplatser  har alltid
 
                                  dessa på mig när jag duschar........................
 
 
 
 
 
                                 Plättar har jag gjort en hel hög i kväll.....
 
                                 i morgon ska jag hämta barnbarnen
 
                                 och då ska vi äta plättar ...jordgubbssylt
 
                                och grädde.......så gott....................
 
 
 
 
 
                                                       Kuvöshäng.................
 
 
 
 
 
                                                         Fina rosor........
 
 
 
 
 
                                      Ella har varit på Findus och Pettson
 
                                      och kom hem så här fin.............
 
                                      nu får vi se om hon tvättar sig i
 
                                      kväll eller om hon är Findus i
 
                                     morgon när jag hämtar henne
 
                                     från förskolan........men nu blir det
 
                                     sängen för snart är det måndag
 
                                     "morn" som pappa sa när han kom
 
                                      hem från jobbet på fredagskvällen.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                 
 
                                 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0