Jaaaaaaa.......en cykeltur......

 
 
                                                          God Morgon ..................
 
                  
                              I går förmiddag kom Fia in en sväng när hon hade
 
                              tagit en cykeltur.....och då tänkte jag att det är väl
 
                              själva sjutton också att jag inte kommer igång...så
 
                              i morse drog jag ut på en tur och det var riktigt skönt.....
 
 
 
 
 
                                   Dagens frukost.....2 ägg och Hänt i Veckan........
 
 
 
 
 
                                                 Dagens middag blir soppa.......
 
 
                                     Nu ska jag vattna blommor.......
 
                                     Ha en bra dag.........................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0