Åh det är fredag.......

 
 
                           Hej alla Goa....då inleds vår hemmahelg....
 
 
                         Jag har varit med svärmor till apoteket och
 
                         blomster affären....men hon orkade inte med
 
                        ICA ...så det får vi ta i morgon istället...………
 
 
 
 
 
                                             Jag köpte mig också en blomma.....
 
 
 
 
 
                                  En liten nejlika.....färgen var så fin tyckte jag...…
 
 
                                  Nu sitter jag och inväntar Goe som skulle komma
 
                                 hem tidigare......och i dag ska jag inte stå vid spisen
 
                                nej idag blir det "köpe"mat………….
 
 
                                Ha en bra fredag...……..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0