Tvätt och vinterkläder...........

 
 
                  Måndag är det i dag.......
 
 
          Jag som trodde jag skulle steka pannkakor
 
          i lugn och ro i dag .......men jag har köks-
 
         golvet fullt med Eriks tvätt som han hade
 
         med sig hem....så det är bara att sparka
 
        igång  tvättmaskin......Erik har sovit i 10
 
       timmar som en klubbad oxe.....nu har han
 
       druckit kaffe och ätit nybakade tekakor med
 
       leverpastej och gurka och en med Prästost
 
      Nu är han i husbilen och garaget för att leta
 
      på sig lite vinterkläder.....och jag måste sätta
 
      igång plättlaggen........
 
      Ha en bra måndag.................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0