Torsdag......

 
 
                                            God Morgon kära vänner.......
 
                           Redan torsdag......här är frukost kaffet avklarat......
 
                           ja ....det vart ju ingen sovmorgon...Goes väckar-
 
                           klocka ringer 05.20 och han smyger ju inte direkt
 
                          när han går upp.....men snart är det ledighet som
 
                          gäller......skönt.............................
 
 
 
 
 
                                 På lördag ska vi fira svärmor som har fyllt år
 
                                 och jag har lovat att baka en kaka till kaffet.....
 
                                 så blir det smörgåstårta också men den ska
 
                                 inte jag göra.....men däremot ska jag baka te-
 
                                 kakor till barnen och de som inte gillar smörgås-
 
                                tårta............så i morgon blir det stora bakdagen
 
                                för vi blir visst 20-25 personer....och i kväll ska
 
                                vi handla både till svärmor och oss..........så nu
 
                                går tvättmaskinen för fullt och så ska jag städa....
 
 
                                Hoppas ni får en bra dag...............
 
 
 
            
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0