Torsdag........

 
 
                                            Hej Goa Vänner.......solen skiner även
 
                                            i dag på en svart liten stuga........fast
 
                                            det kom dalande lite snöflingor för en
 
                                            stund sedan.............
 
 
 
 
                         
                              Halv tolv har jag tid hos Ida för klippning.....
 
                              ska bli så skönt för nu är jag långhårig.....
 
 
 
 
 
                           Ops......jag har tagit mig till tvättstugan och
 
                           det var som jag trodde....ingen hade varit
 
                           där......men nu har jag kommit en liten bit
 
                           på väg............
 
                           Nu blir det lite frulle innan frissan................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0