Tisdag........

 
 
                                      Hej Goa Vänner.........
 
 
                         I dag blir det en hemma dag......jag har
 
                        skrivit upp mig i tvättstugan men det gör
 
                       ju ingenting om jag skiter i den eftersom
 
                       jag är den enda som är uppskriven i dag........
 
 
 
 
 
                                    I dag blir det "plommastek"..................
 
 
 
 
 
                                    Den steker jag i en stekgryta på spisen.........
 
 
 
 
 
                                           Virkningen går bra......tiden bara rinner
 
                                            i väg när jag får tag på en virknål och
 
                                            lite garn.......så vi får se om jag hinner
 
                                            göra ett besök i tvättstugan......jag
 
                                            skriver som de gör på tv:n ..............
 
                                            Fortsättning följer............................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0