Söndag...........

 
 
                                                 Söndag.........
 
 
                                Här blir det full rulle hela dagen igen........
 
                                nu längtar jag efter husbilslivet lite grand....
 
                                och jag längtar efter solen.....skitväder är
 
                                det nu .....halt så in i bomben....om ändå
 
                                solen kunde komma fram så att snön börjar
 
                               smälta......och så längtar jag efter att cykla........
 
 
 
 
 
                           Provade min nya assistent nu på morgonen....
 
 
 
 
 
                                      Egentligen skulle jag ha köpt en påse
 
                                      med surdegsbröd som skulle fått jäsa
 
                                      över natten......men det var slut så jag
 
                                     fick ta en påse med Grekiskt lantbröd
 
                                     i stället...........................
 
 
 
 
 
                                 T.om lampa finns det så man ser när
 
                                  degen knådas......................
 
 
                                 Benjamin Ingrosso.....vår nya Michael
 
                                 Jackson....vann hela mello.....jag vet
 
                                 inte vad jag ska säga om det....men
 
                                 man är väl för gammal..................
 
 
 
                                Nu blir det söndagsfrukost med ägg
 
                                bacon och bönor........gott................
 
 
                                Ha en bra söndag........................
 
 
 
                    
 
 
                               
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0