Snöig måndag.........

 
                  
                                                            Måndag........
 
 
 
 
 
                                       Ja vad säger man.....igår eftermiddag
 
                                        stod Erik och grillade på altan i kort-
 
                                        ärmad tröja..........
 
 
 
 
 
                                            I dag vaknade vi upp till detta.....
 
                                           lite förberedd var jag för innan
 
                                           jag gick och la mig i går kväll
 
                                           såg jag att det hade börjat snöa.....
 
 
                                           Lite känning i mina höfter har jag
 
                                           i dag.....och det beror nog på cykel-
 
                                           turen i går.......
 
 
                                           I dag blir det nog till att städa lite
 
                                           köksskåp invändigt....jag har torkat
 
                                           alla luckor och lådor utvändigt....och
 
                                           så ska jag köpa nya rosa gardiner till
 
                                           köket som jag sett.....jag är lite trött på
 
                                           allt vitt så nu blir det annat.......men först
 
                                           blir det lite kaffe................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0