Slutbakat..........

 
 
 
                                    Tisdag kväll.......och vad har hänt i dag..........
 
 
 
 
 
                                       Jo bakning .....en dubbel sats med Tekakor.........
 
 
 
 
 
                               Efter det packade min köksmaskin eller
 
                               min Bosch assistent ihop.......jag fick den
 
                               av mamma pappa systrar och broder i 25 års
 
                               present när jag precis flyttat hit........så den
 
                              har nog gjort sitt nu............pannkakorna till
 
                              barnbarnen är klara och crepsen ligger i
 
                              frysen........
 
 
                           Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0