Skärtorsdag......

 
 
 
                        Skärtorsdag......och jag ställer in min resa
 
                        till Blåkulla.......jag är så himla trött.....denna
 
                        vecka har det varit mycket.....så jag behöver
 
                        vila känner jag....................
 
 
 
 
 
                            Goe jobbar halvdag i dag.....sedan ska vi
 
                            åka till Marieberg och handla en låsbar
 
                            postlåda......för i går när jag gick ut på
 
                            Ludde promenaden tittade jag i post-
 
                            lådan då låg det lite reklam och taxfree
 
                            katalogen kanske något brev också
 
                            jag tittade inte så noga ....men det fick
 
                            ligga kvar eftersom jag skulle lufta
 
                            Ludde.....efter 10 minuter var jag till-
 
                            baka och skulle ta in posten och då
 
                            var den borta.......jag trodde att Daniel
 
                            möjligtvis hade tagit in den....men det
 
                            hade han inte.....vi kollade flera gånger
 
                           i lådan i går men ingen post......det fick
 
                           till följd att vi var tvungna beställa våra
 
                           taxfree varor på nätet för beställningen
 
                           ska ju vara inne snart....och det är ju
 
                           lättare att kolla i en katalog än på datorn
 
                           tycker jag........eftersom det är Påsklov så
 
                           misstänker jag att det är några ungar som
 
                           varit i farten.....eftersom vi drar ut med
 
                           husbilen snart kände vi att vi behövde en
 
                           låsbar postlåda så kan ju posten ligga
 
                           några dagar i lådan........
 
 
                          Nu lite kaffe så jag piggnar till...............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0