Silltallrik..............

 
 
 
                                                Hej på er Goa Vänner..........
 
                                            Tiden bara rinner i väg i dag.....
 
                                            men vi hann med en cykeltur.......
 
 
 
 
 
                                        Då har vi ätit årets första sill tallrik......
 
                                       så gott...det tyckte vi alla tre................
 
 
 
 
 
                                  Jag håller på att gå in mina nya skor som
 
                                  jag ska ha med till Kanarieön.....
 
 
 
 
 
                                Jag brukar sätta fjädrar i "ap"trädet till Påsk
 
                                 men nu har det blivit så stort så det fick bli
 
                                 i en kruka på altan i stället.......................
 
 
 
 
 
                                    Syrenbusken är nu nedsågad och riset är
 
                                    kört till tippen...........................
 
 
 
 
 
                                Ja en kan tro att jag är med i mäster-
 
                                kocken.....jag slant med den nya
 
                                vassa kniven...och eftersom jag håller
 
                                på att laga mat fick jag dra på mig en
 
                                plasthandske..................
 
 
 
 
 
                             Man får dra in och ut med påsk blommorna
 
                             eftersom det är så kalla nätter..............
 
 
 
 
                      
                                         I kuvösen är det varmt och gott.........
 
 
                                           Nu ska jag baka en rulltårta......
 
                                          Ha en fortsatt bra Påskafton.......
 
 
 
 
 
                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0