Onsdag............

 
 
                    God Morgon Onsdag.......
 
 
 
 
                           Haha....ja det stämmer ....i alla fall en
 
                           liten tid av pensionen....dock inte hela............
 
 
 
 
 
                        Utsikten från hotellet där utlands Svenskarna är nu
 
                        på phi phi............
 
 
 
 
 
                                          Toast Skagen......tror att han har lite
 
                                           hemlängtan när han äter en sådan.........
 
 
 
 
 
                                I går gick ju min köksmaskin sönder och
 
                                till den hade jag en köttkvarn som jag i
 
                                dag la ut en annons på Lekebergsidan
 
                                och har redan blivit av med den...känns
 
                                bra när man kan ge bort saker och inte
 
                                behöver kasta dem.......
 
                                Nu gäller det att titta ut en ny...så jag
 
                                kan fortsätta med att baka..............
 
 
                                Nu blir det frulle och sedan blir det att
 
                                åka in till barnbarnen.................
 
 
                                Ha en bra dag...................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0