onsdag.......

                                                God Morgon denna kyliga Onsdag......
 
                                                -11 grader var det här i morse...............
 
 
 
 
 
                                       Mina nya gardiner och fina blommor......
 
                                       snart är det Påsk fint...........................
 
 
 
 
 
                      Jag var uppe redan klockan 05.30 i dag så
 
                       jag körde igång med att steka salt sill med
 
                       mycket lök......det blir min brunch i dag.........
 
     
                       Nu blir det lite plock..........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0