Onsdag........

 
 
                                       God Morgon onsdag.......
 
 
                               Oj vad klockan går denna morgon.....jag sov
 
                               faktiskt lite längre i dag......till frukost åt jag
 
                               utav gårdagens mozzarella sallad...............
 
 
 
 
                      
                                   Frisk och god med lite extra salladsblad..........
 
 
 
 
 
                                 Jag har kokat lingonsylt nu på morgonen
 
                                 och så tänkte jag stuva lite makaroner
 
                                 till Erik som han kan äta tillsammans med
 
                                 lite köttbullar som blev över i går.......men
 
                                 det var inte så mycket makaroner som låg
 
                                och skramlade i botten på paketet.......men
 
                                jag kokte de jag hade......Nu ska jag ta en
 
                                kopp kaffe med en tekaka till........sedan bär
 
                                det iväg in till stan och barnbarnen............
 
 
 
 
                             
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0