Onsdag.......

 
 
                                                Onsdag.......
 
 
                             Ja det var bara att sätta på kaffepannan
 
                             direkt på morgonen för jag vaknade med
 
                             huvudvärk......jag biter ihop mina tänder
 
                             om nätterna så jag behöver en bettskena
 
                             säger min tandläkare.....han har skickat
 
                             en remiss så jag få komma till en bett-
 
                             fysiolog tror jag det heter.....men denna
 
                             morgon ska det botas med kaffe............
 
 
 
 
 
                               Den här bilden kom upp på fejan .........
 
                               Lanzarote för 4 år sedan......................
 
 
 
 
 
                                    Teneriffa för 5 år sedan..........
 
 
                      Nu längtar jag efter solen....men i dag lär
 
                      den väl inte komma fram.......nu blir det en
 
                      dusch sedan vårdcentralen för provtagning
 
                      innan det bär av in till stan till barnbarnen.....
 
 
                      Ha en bra onsdag..............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0