Marina och Johanna gamla arbetskamraten från Linden.....

 
                                  Ja då var provtagningen avklarad.......
 
                                  och det är så kul att gå upp till vård-
 
                                  centralen och träffa gamla arbets-
 
                                  kamrater.....först träffade jag Marina
 
                                 som jag jobbade natt med på Linden
 
                                 hon var uska på den tiden men har nu
 
                                 läst till Läkarsekreterare.....och så kom
 
                                 jag in till Johanna hon var nattsyrra och
 
                                 jobbade natt med mig och Marina....och
 
                                 Johanna kommenterar alltid när jag
 
                                 kommer hur kul vi hade och vad konstig
 
                                 det är när vi träffas alla tre på VC........
 
 
                                 Nu har jag ätit en god salladstallrik......
 
 
 
 
                                      Öppnade dörren till kuvösen och där ute
 
                                      var det 20 grader.....härliga tider vi går
 
                                      till mötes......nu blir det en Ludde promenad......
 
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0