Lunch dags..............

 
 
 
                                                               God Middag Goa Vänner........
 
 
 
 
 
                              Ett misslyckat projekt....men den duger i
 
                              husbilen........
 
 
 
 
 
                         Sedan i somras har jag ätit Priorin kosttillskott
 
                         för mitt hår och naglar......nu har även använt
 
                         deras shampoo också ett tag.......................
 
 
 
 
 
                               När jag var hos Ida och klippte mig igår...
 
                               tyckte hon att mitt hår var torrt så hon
 
                               sa att jag skulle använda balsam....ja
 
                               det gör jag ibland sa jag....men shampoot
 
                               ska sitta i 3 minuter och sedan ha i balsam
 
                               som också ska sitta i ett tag...det har jag
 
                               tid med sa jag........men då har jag ett bra
 
                               balsam som passar dej sa hon.....för det
 
                               här balsamet sprutar man i ett fuktigt eller
 
                               torrt hår och det behövs inte sköljas ur.....
 
                               så klart att jag köpte det...............
 
 
                               Nu har jag skyp pratat med Erik...och
 
                               de hade legat på stranden och nu skulle
 
                               de duscha och gå ut och få lite massage
 
                               för att sedan äta en god köttbit ...som jag
 
                               skulle få en bild på.....I morgon drar de
 
                               till Bangkok för på söndag morgon åker
 
                               Jennifer hem..........
 
                               Nu är det hög tid att jag ska få något i magen........
 
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0