Lördag.......

 
 
                        God Middag Mina  Vänner.........
 
 
 
               Här är det full rulle vid spisen i dag......
 
 
 
 
 
                                     I dag blir det rotmos och fläsklägg.......
 
 
 
 

                               I kväll blir det kräftor......och jag kokar alltid
 
                               upp nytt kräftspad och lägger ner kräftorna
 
                               i när jag har köpekräftor......så får de ligga
 
                               och dra åt sig smaken ett par timmar..........
 
 
 
 
 
                      Till kräftorna blir det Västerbottenpaj som
 
                       jag ska göra i eftermiddag......
 
 
                       Ja det är lite vad jag pysslar med i dag.......
 
 
 
 
                    
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0