Kväll..........

 
 
                                   God Kväll.......och Glad Påsk på er
 
                                   Goa Vänner.........................
 
 
 
 
 
                                   Mina nya glasögon................
 
 
 
 
 
                                  Designade av Karl Lagerfeld..........
 
 
 
 
 
                           Lite tunnare .....med blå överdel och alla
 
                           säger att färgen på mina ögon förstärks....
 
                          som då blir mera blå........................
 
 
 
 
                                      Vår nya låsbara postlåda är på plats..........
 
                                       nu får nog vår post vara i fred..................
 
 
 
 
 
                                Goe har grillat kycklingben i kväll och
 
                                 jag gjorde tzatziki .....och när jag pressat
 
                                 gurkan så använder jag saften av gurkan
 
                                 till ansiktsvatten.......man blir så len och fin
 
                                 i skinnet.....och den håller några dagar........
 
 
                                 Ha en fortsatt bra skärtorsdag...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0