Ja så är det............

 
 
                                      Haha.....ja så är det.....jag hade tagit
 
                                      fel på en vecka när jag skulle vara på
 
                                      VC......men jag fick ett roligt och glatt
 
                                      samtal med Marina........det värsta jag
 
                                      vet är att komma för sent....jag är alltid
 
                                      tidig ...men en hel vecka var nog lite väl
 
                                      tidigt........
 
 
                                      Inget ont som inte har något gott med sig...
 
                                      Nu hann jag göra en sats med tekakor.......
 
                                      som nu står på jäsning...........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0