Helg.............

 
 
 
 
                                     Ja då vart det Fredag.......
 
 
                     I denna kylslagna (minus 12) dag tog jag sovmorgon
 
                     tills ryggen sa att jag var tvungen att gå upp........
 
 
 
 
 
                            Jag var tvungen att skicka iväg ett
 
                            skyp meddelarna till Erik...för jag hade
 
                            inte hört av honom på ett tag...och då
 
                           fick jag dessa bilder....så nu vet jag vad
 
                           de sysslar med......Jennifer åker hem om
 
                           två dagar så nu bränner de på...............
 
 
 
 
 
                                    Ja det är annat väder än här....oj vad jag
 
                                    längtar efter värme nu..........
 
 
                                    Nu blir det kaffe................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0