Fredag......

 
 
                         Ja då var det fredag igen.....
 
 
                        Goe jobbade bara halvdag i
 
                        dag så han kom hem vid 13-
 
                        tiden och då kröp jag ner i
 
                        sängen för att vila några timmar
 
 
                        Jag har ont i halsen och är täppt
 
                        i näsan och surr i huvudet......Goe
 
                       tror att det är något bakteriellt för
 
                       jag har inte blivit riktigt frisk efter
 
                       flunsan..........men nu tänker jag
 
                      gå upp på övervåningen och leta
 
                      på lite garn för att virka ännu en
 
                      duk......och så ska jag sitta där
 
                      framför tv:n tills det är läggdags....
 
 
 
 
 
 
                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0