Erik sover.......

 
 
 
                                         Ja vilken kväll det blev.......
 
 
                           När det ringde på dörren och jag såg Magnus
 
                           utanför så blev jag helt snurrig......för jag hade
 
                          nyss talat med honom i telefon.....och så klev
 
                          Erik in genom dörren.......då var jag tvungen
 
                          att sätta mej.......vi visst ingenting..........han
 
                          bestämde sig i fredags för att åka hem............
 
                          nu var nästan 4 månaders äventyr över..........
 
                          nu sover han gott på övervåningen......men
 
                          jag undrar om jag kan sova.....jag är nog
 
                          fortfarande i chock........men te kakorna är
 
                          nygräddade och klara...............................
 
 
 
 
                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0