Erik skickade en bild.......

 
 
                             Jag vet inte om Erik hade varit inne och läst
 
                             mitt blogg inlägg från i morse......för han skickade
 
                             denna bild till mig........
 
 
 
 
 
                           Titta här... när jag kom ut ur duschen är himlen
 
                            plötsligt blå.....och solen skiner......oj vad
 
                            glad jag blir....och huvudvärken försvann med
 
                            det goda kaffet....................................
 
 
 
 
 
                                     Snart är det Påsk goa Vänner.....då ska
 
                                     jag fylla dessa Påskägg till barnbarnen.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0