Solen skiner.............

 
     
                                              God morgon till en ny dag.....
 
                                      Hoppas att den blir bättre än i går....för då
 
                                      gick jag som i dvala hela dagen...…
 
 
 
 
 
                                  Solen skiner så i dag kanske jag får
 
                                  sätta mig i solen ett tag.....
 
 
 
 
 
                                      Jag skar en liten tomat i skivor och
 
                                      planterade  dom i jord...och det dröjde
 
                                      innan de kom upp...men nu har de vuxit
 
                                      till sig ...och de ser fina ut så det ska bli
 
                                      spännande att få se vad det blir för tomater....
 
 
 
 
 
                                  Anna och Ella sådde sina tomater innan mig
 
                                  och de har snart färdiga tomater....
 
 
 
 
 
                                Dags att ta bort flaggan för den har fått för
 
                                mycket regn på sig...…
 
 
 
 
 
                                    Virkar två dukar till nattduksbordet....av
 
                                     en stor mormorsruta och så ska jag få
 
                                     dit en liten kant innan den är färdig...….
 
 
                                      Nu blir det lite frulle framför tv:n...……
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0