onsdag.......

 
 
                                     God Morgon Onsdag...….
 
 
                     Jag börjar denna dag i ett lugnt tempo.....
 
                     Frukosten är redan avklarad.....i dag blev
 
                     det en sallad och till den två stekta ägg och
 
                     en stekt tomat med mycket vitlök och basilika....
 
 
 
 
 
                                 Jag har lagt Kycklinglårfiler i
 
                                 marinad.....dom ska få ligga i
 
                                 där och gotta sig i dag så ska
 
                                 jag grilla dom till kvällen...….
 
 
                                Jag ska ju dra in till stan är lite
 
                                orolig att det ska bli åska...Ludde
 
                                är ju åskrädd.....men då får jag nog
 
                                ta med honom in till stan...…………
 
 
                                   Nu tittar lilla solen fram.....gött....
 
 
                              Ha en bra onsdag...…
 
 
 
                               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0