Måndag....

 
 
                                               God Morgon denna Måndag...…
 
                          
                                   Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag.....
 
                                   men det finns alltid något att göra så jag är
 
                                   inte så orolig för det......det är hög tid att börja
 
                                   tänka på vad man ska ha med i husbilen till
 
                                   midsommar helgen...…..
 
 
 
 
 
                     Hoppas vi får höra Du gamla du fria....
 
                     många gånger.....Fotboll VM har ju
 
                    kört i gång.....i dag spelar Sverige sin
 
                    första match så i eftermiddag ska jag
 
                    sitta framför tv:n...…
 
                    Nu blir det frukost...……..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0