Lite regn....friskt....

 
                        God Morgon Måndag...…
 
 
               Är det månne Midsommar vädret som
 
              kommit.....i vilket fall som helst så slog vi
 
             upp dörren ut till altan kl 04.30 i morse och
 
             vilken doft det kom in i sovrummet....friskt
 
             efter regnet...….i dag hoppar jag över vatten-
 
             gympan som jag har haft i tunnan...….
 
 
             I dag tänker jag ta en vilodag jag ska ta och
 
             beställa färdtjänst till svärmor....det är det enda
 
             som är spikat....jo laga mat också så klart...….
 
             men mycket vila blir det....
 
            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0