Kväll..............

 
 
                                      Ja det blev en dag vid spisen.....
 
 
 
 
 
                                    Ella önskade sig plättar denna vecka.....
 
                                   sa hon förra veckan och nu är Anna
 
                                   hemma hos en sjuk liten Theo......så
 
                                   jag hämtar Ella på förskolan och så
 
                                   åker vi in till Anna och Theo och äter..
 
                                   sedan får vi se om Ella och jag åker
 
                                   hem till Fjugesta...…..
 
 
 
 
 
                                      Jag gjorde även ett gäng vanliga pann-
 
                                      kakor också...….
 
 
 
 
 
                                När Goe hörde att jag gjort lite rabarber kräm
 
                                till mig ….så ville han också ha....så det var
 
                                bara att koka mera...…………..
 
 
 
 
 
                                    Krämen gav honom energi för nu har
 
                                    han tagit sig an häcken.....det brukar
 
                                    vi alltid klippa till Midsommar...…
 
 
                                     Nu blir det till att vattna lite blommor
 
                                     sedan tar jag kväller...….
 
                                    Ha det gott...……..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0