Helg igen...............

 
 
                                                  God Morgon Fredag...…….
 
 
                                    Det blir inget dopp i tunnan i dag heller...…
 
                                    Jag är trött i dag och har sovit dåligt....jag
 
                                    har drömt så konstigt också.... jag drömde
 
                                    att jag sprang och det var jag jättelycklig
 
                                    över.....och eftersom min hälsena spökar
 
                                    igen och jag får tejpa så var det nog mitt
 
                                    undermedvetna som spelade mig ett spratt.....
 
 
 
 
 
                                      Även Ludde är trött i dag....han bryr
 
                                      sig inte om någonting ….han sover
 
                                      hårt ………
 
 
 
 
 
                                  Huxflux fick jag lågt blodsocker...….
 
                                  usch vad dåligt jag mår när det
 
                                  sjunker så här mycket.....
 
 
 
 
 
                                Efter lite frukost och en söt rabarberkaka....
 
                                och en liten glass så steg det igen...….
 
 
                                Ja det var ett "gnäll" inlägg....men skulle man
 
                                vara glad och positiv jämnt så skulle det
 
                                vara konstigt...…
 
 
                                Så fort Ludde vaknar till ska vi ta en liten
 
                                haltande promenad...….
 
 
                               Ha en bra Fredag...……
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0