Full rulle hela måndagen.....

 
 
                                                  Hej på Er Goa Vänner.....
 
 
                                  ICA sålde rosor för en billig penning innan
 
                                  midsommar och jag köpte en bukett men
 
                                  jag visst ju att vi inte skulle vara hemma....
 
                                 men Erik med sällskap var ju hemma men
 
                                 jag tror ingen av de såg rosorna.....men nu
 
                                 är de fullt utslagna och är så fina tycker jag....
 
 
 
 
 
                                På förmiddagen hade jag en kille här som
 
                                tittade på kylskåpet i husbilen.....en riktigt
 
                                trevlig kille med ring i näsan och läppen.....
 
                                lite tatueringar hade han också......byxor
 
                                som gick strax nedanför knäna och knall-
 
                                röda strumpor till det....härlig kille...…………
 
 
                               Jag har tid hos Hanna på Smile i Kumla
 
                               vid halv ett så jag kastade i mig en sallads
 
                               tallrik innan jag åkte...…
 
 
 
 
 
                                    Pyttipanna ...ägg och rödbetor blev det när
 
                                    Ludde och jag hade varit ute på promenad...….
 
 
 
 
 
                         Nu ska jag rensa och slänga.....jag är som
 
                         en jäklar hamster med att spara på saker
 
                         som jag inte behöver......här t.ex har jag
 
                         en liten låda med allt möjligt skit som nu
 
                        ska ut...….
 
 
                        Ha en bra eftermiddag...….kram på Er...……...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0