Nu är det kväll......

 
 
                                             God Kväll Alla Vänner...…
 
 
                                   Ludde tycker att det är skönt så här på
 
                                   kvällskvisten...….det är lite svalare ute.....
 
 
                                  När jag åkte till Marieberg så satte jag på
 
                                  coolern så när jag kom hem var det så svalt
 
                                  och skönt och jag möttes av en sömnig Ludde
 
                                 så han hade nog sovit hela tiden jag var borta...…
 
 
 
 
 
                           Det tog en och en halv timma på
 
                           Marieberg så var jag hemma igen
 
                          jag hade tänkt ta en runda i kläd-
 
                          affärer ….men jag orkade inte...…..
 
 
 
 
 
                                    AP -trädet växer.....det är en tant som
 
                                    går förbi  två gånger om dagen bara
 
                                     för att titta på trädet....och så stannar
 
                                    hon och talar med vem som är ute....
 
                                    Goe ...jag eller Erik....om hur fint trädet
 
                                     är...………
 
 
 
 
 
                                 Jag är så nöjd att jag satte blå lobelia med
 
                                 vita pelargoner i mina fönsterlådor...……….
 
 
 
 
 
                                                          Blått är flott...…………
 
 
 
 
 
                                        Snart är det läggdags.....i morgon ska jag
 
                                        ut på nya äventyr...……..
 
                                        Ha det gott...…
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0