Måndag.....

 
 
                                                      God kväll vänner.....
 
 
                                  I dag har jag tagit det lugnt.....men Goe har
 
                                  satt upp ställningarna bakom garaget och
 
                                  börjat måla det sista...………….
 
 
 
                                 Middagen i dag blev det grillat för det var
 
                                 länge sedan...…. här är grillförbudet hävt
 
                                 men grillen stod bredvid tunnan så det var
 
                                 bara att häva i den om det skulle flamma
 
                                 upp.....
 
                         
                                På förmiddagen var vi hos svärmor och sedan
 
                                var vi och köpte 3 flak ägg.....efter maten gick
 
                                jag och la mig medan Goe och Ludde gick ut
 
                               och satte sig på altan......och där somnade Goe
 
                               med Ludde i knät......så nu tror jag att det blir en
 
                              sen kväll för oss......men vad gör det ..just nu har
 
                              det börjat en Beck film som jag ska titta på...….
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0