Lördag.....dan före dan....

 
                               
                                                     Lördag...…
 
 
 
 
 
                                 Ja då kom det.....regnet det efterlängtade för
 
                                 många.....men jag är lite kluven....visst vet jag
 
                                 att det är behövligt för växtligheten....men vad
 
                                 sjutton då växer ju också gräsmattan.....
 
 
 
 
 
                            Ännu har vi inte bestämt oss.....vinner Sverige
 
                            eller England......hjärtat håller ju på Sverige
 
                            så jag går nog på vad hjärtat vill.....frukosten
 
                            är avklarad.. nu ska husbilen fyllas med kläder
 
                            och mat och diverse andra saker....tidigt i morgon
 
                            bitti drar vi söder över.....åh jag längtar....
 
 
                           Hoppas ni får en bra lördag och missa inte matchen
 
                           i eftermiddag.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0