Kväll........................

 
 
 
          
                                                        Måndag kväll.....
 
 
                                               Utanför toaletterna står denna madonna
 
                                               och tittar ner på en vissen blomma...………
 
 
 
 
 
                                  Quickstop ……..här får man stå i två dygn....
 
                                   så i morgon klockan 11 måste vi vara här ifrån.....
 
 
 
 
 
                                         Morgondopp för Fia Lasse och Goe...
 
                                          själv hade jag ont i halsen så jag
 
                                         hoppade dagen morgondopp...…..
 
 
 
 
 
                                         En cykeltur till Gilleleje…..
 
 
 
 
 
                                      En fyr som var ett museum som var stängt...…
 
 
 
 
 
                                          Efter 7,5 km cykling kom vi fram till tätorten....
 
 
 
 
 
                                                    Lunchdags...……..
 
 
 
 
 
                                         Friterad Rödspätta pommes och remouladsås …..
 
                                         oj vilka portioner det var....det blev både lunch
 
                                          och kvällsmat till mig...……………….
 
 
 
 
 
                                     Så blev det ett kvällsdopp......jo det var
 
                                     skönt....men eftersom jag hade ont i halsen
 
                                      i morse så skulle jag nog inte ha tagit detta
 
                                       kvällsdoppet för nu fryser jag och har mera
 
                                      ont i halsen...…..
 
 
 
 
 
                                             Lasse och Goe slog till med väldigt
 
                                             stora glassar efter badet...………
 
 
                                              Goe sover som en stock just nu
 
                                               Ludde och jag ska krypa ner i sängen
 
                                               och hoppas på att jag vaknar och inte
 
                                               har ont i halsen så att jag kan ta mig ett
 
                                               dopp innan vi drar vidare...…….
 
 
 
.
 
                                              
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                               
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0