Kor på grönbete......

 
 
                                           God eftermiddag söndag...….
 
 
 
                                  Vi har hamnat på den Tyska sidan och ställplatsen
 
                                   heter Kappeln….eller staden heter så......vi är ute
 
                                   på landet ...kossorna går bara en meter förbi oss.....
 
 
 
 
 
                                          Soligt och fint är det...….
 
 
 
 
 
                                  Varmt är det också...….
 
 
 
 
 
                                               Lasse ...Fia och Goe tog sig ett dopp....
 
                                                men eftersom jag låter som en raspig
 
                                                 33 varvs skiva så avstod jag badet...….
 
 
 
 
 
                                   Solen sken och det var väldigt varmt.....
 
 
 
 
                                     Här står husbilar och kor om vartannat....
 
 
 
 
 
                                     Kossorna tyckte att det var helt ok...…..
 
 
 
 
 
                                             Ludde tittade lite undrande på kossorna
 
                                             men sedan la han ner sig på kudden som
 
                                             Erik sydde till mormor Karla i syslöjden.....
 
 
                                              Nu är det bara jag som är vaken och ska
 
                                              kika på några bloggar som jag följer innan
 
                                               jag kryper ner i sängen...……………
 
 
 
 
 
                                
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0