Fredag.......

 
                       
                                  God Morgon Vänner...…
 
                                 det är fredag...……….
 
 
                        I natt har jag inte sovit mycket....Ludde
 
                        har hållit mig vaken.....vi tror att han hör
 
                        något högfrekvent ljud som inte vi hör
 
                        och han är jätterädd....jag har legat och
 
                        klappat honom....och 03.30 klädde Goe
 
                       på sig och gick ut med honom.....ett tag
 
                       trodde vi att han hade ont i magen för han
 
                       åt bredbar leverpastej för första gången
 
                       i går kväll...…..nu ligger han bredvid mig
 
                      och gnager på ett ben....tv:n går på hög
 
                      volym och jag har öppet till tvättstugan
 
                      där tvättmaskinen rullar på....höga ljud
 
                      tycks lugna honom lite...…….
 
 
                      Goe jobbar bara halvdag i dag och jag
 
                     ska följa med svärmor och handla...….
 
                     sedan blir det packning för hela slanten....
 
 
                    Ha en bra fredag...…
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0