3-1 eller.....Heja Sverige......

 
 
                                         Heja Sverige......Ja nu gäller det....
 
                                         håller både tummar och tår...……
 
 
 
 
 
                                 Vilket väder vi har ...jag njuter varje dag
 
                                 av solen och värmen....och människor
 
                                 jag möter när jag är ute med Ludde är
 
                                 så glada och pratsamma ….så nu tar
 
                                 Ludde promenaden dubbelt så lång tid.....
 
 
 
 
 
                                     Jag tillbringar mycket tid på altan ……
 
 
 
 
 
                                  Blommorna trivs också i värmen bara
 
                                  de får lite vatten på morgon och kväll
 
                                  så är de nöjda och blommar...………….
 
 
 
 
 
                                     Eftersom jag har lite "gammal" potatis kvar
 
                                     och fick tag på färskt fläsk blir det stekt fläsk
 
                                     och bondsås idag.....Erik skulle vara kvar i
 
                                     stan i natt var meningen.....men ändrade sig
 
                                     och kommer hem när han fick höra vad det
 
                                     skulle bli för mat...…..Ja nu är det en halvtimma
 
                                     kvar innan matchen börjar så jag hinner ut och
 
                                     hänga en tvätt......Håll nu alla tummar ni har
 
                                     Goa Vänner så tar vi hem det här...……..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0