torsdag.....

 
                         I dag tog jag sovmorgon........
 
 
                 Just nu mår jag pest......när jag åt mina
 
                 frukostägg...kände jag mig lite yrslig
 
                 och konstig .....det är nog högt blod-
 
                 socker tänkte jag och drog i mig lite
 
                 måltidsinsulin.....men det var tvärt
 
                om ....jag hade för lågt insulin....och
 
                i går kväll när jag skulle ta ett prov så
 
               hade jag inga teststickor hemma........
 
               så det var bara att äta förbjuden "frukt"
 
              och det behövdes mycket......och det
 
              här tar på kroppen...jag blir jättetrött efter....
 
              för då blir ju blodsockret i regel för högt.......
 
 
 
 
 
                                    Svenska köttbullar med mos.....Eriks
 
                                    tallrik som han åt i dag.....allt var helt
 
                                    ok utom lingonen......som inte smakade
 
                                     lingon tydligen.....( han är nog lite
 
                                    bortskämd med mammas lingonsylt )
 
 
                        
                                    Nu mina vänner ska jag ta en Ludde
 
                                    promenad till apoteket och lösa ut mina
 
                                    teststickor så att jag inte gör samma
 
                                    tabbe igen........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0